Dag leads, Hallo verbinding – Community building In 9 stappen –

logo 9

De digitale revolutie heeft de relatie tussen bedrijven en hun (potentiële) klanten blijvend gewijzigd. Consumenten maar ook steeds meer B2B klanten hebben andere verwachtingen gekregen. De eisen die aan bedrijven worden gesteld betreffende service, product en dienstverlening zijn door het internet enorm toegenomen.

Die trend zet door naar de non-profit sector waar goede doelen organisaties en verenigingen worstelen met nieuwe businessmodellen. Voor B2B marketeers is het de uitdaging om het unieke karakter van het bedrijf of de organisatie intern en extern uit te dragen en een antwoord te geven op deze ontwikkelingen. Het ontwikkelen van de juiste strategie gaat vaak gepaard met vallen en opstaan.

Wat zijn de ingrediënten voor een Narrative Strategy? Hoe maak je een community succesvol?  Willem Overbosch deelt op basis van cases Oxfam Novib en MKB-Nederland zijn praktijkervaringen.

Locatie: Grote zaal Datum: 17 mei 2018 Tijd: 15:30 - 16:10 Willem overbosch Willem Overbosch