LinkedIn? Het zoveelste excuus om niet écht te hoeven verkopen?

linkedin

Toon Vuursteen, een ervaren business developer en voormalig managing partner van onlinemarketingbureau ClickValue, neemt je mee op reis in online b2b-leadgeneratie. Zijn instrument is LinkedIn maar veel van zijn aanpak is ook toepasbaar buiten LinkedIn.

Je leert de balans te vinden tussen het “zachte” aspect van social selling en het “harde” traditionele, targetgerichte, gestructureerde prospecteren, leads genereren en verkopen. Toon’s eigentijds manier van LinkedIn-marketing en –leadgeneratie heeft vorm gekregen in de bewezen methode BIMP©.

De methode is gebaseerd op het Know-Like-Trust-verkoopprincipe. Je krijgt waardevolle handvatten, technieken en scripts voor Online Netwerken (Know), Personal Branding, Lead Nurturing en Relatiebeheer (Like) en het opbouwen en onderhouden van Geloofwaardigheid en Vertrouwen(Trust).

Marketing en sales zijn aan het veranderen. Consumenten gaan meer op zoek naar verbinding en gemeenschappelijke waarden. Alles wordt persoonlijker, relevanter, authentieker, waardevoller. Authenticiteit, Sociaal zijn, Hoffelijkheid en Waardengedrevenheid staan daarom centraal in BIMP©. Pushy verkoop. Spam. Cookies. Toon moet er NIETS van hebben. En steeds meer mensen niet.

Wil jij ook op authentieke, sociale, hoffelijke en waardengedreven wijze leads genereren via LinkedIn? Kom naar de sessie van Toon Vuursteen en laat je inspireren!

 

 

 

Locatie: Grote zaal Datum: 17 mei 2018 Tijd: 10:10 - 10:50 toon vuursteen Toon Vuursteen