Maak van jouw lead via kloteklant een vaste klant …

kloteklant3.0

Jij wilt het liefst je klanten vasthouden en stimuleren tot herhalingsaankopen. Klantretentie dus. Om dit te bereiken is het belangrijk om leads te werven op een klantgerichte manier.

Wil je goede leads? 

Dan staat de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid voorop. Er is nu ook wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de relatie tussen klantvriendelijkheid en retentie, en die is concreet aanwezig. Klantgerichtheid en optimale klantbehandeling leidt tot loyale klanten.

Maar, hoe dan?

Egbert Jan doet al tien jaar onderzoek naar klantgedrag en helpt organisaties succesvol te zijn met klantgericht ondernemen. Zijn boeken, zoals het bekende werk Kloteklanten, zijn bestsellers en als voorzitter van de verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland spreekt hij met de eredivisiespelers van klantgerichtheid. In zijn laatste boek Kloteklanten 3.0 dat onlangs is verschenen, heeft Egbert Jan vijf winnaars geïnterviewd waar jij van kunt leren. Managers en ondernemers van Landal GreenParks , Coolblue, Symio, ANWB en PLUS Supermarkten. Hoe hebben zij klantgerichtheid succesvol gemaakt?

Egbert Jan geeft concrete richtlijnen en tips voor klantgerichte sales en het optimaliseren van klantretentie.

Na deze sessie:

  • heb je inzicht in gedrag van (potentiële) klanten
  • hoe je de juiste klanten werft
  • leer je van voorbeelden hoe je zelf er mee om kunt gaan

Locatie: Grote zaal Datum: 17 mei 2018 Tijd: 09:40 - 10:25 Egbert Jan van Bel