toon vuursteen Toon Vuursteen

Toon Vuursteen is ruim 10 jaar partner geweest in het succesvolle onlinemarketingbureau ClickValue, dat hij samen met Daniel Markus heeft opgericht. Begonnen als webanalytics-bureau is ClickValue uitgegroeid tot een toonaangevend onlinemarketingbureau met klanten als Lampenlicht, New York Pizza, Adidas, Vakantiemakelaar, KLM, SNS en vele anderen.

Toon is sinds 2014 een andere koers gaan varen. Hij wilde na 10 tropenjaren bij ClickValue en een burn-out, zich richten op het delen van zijn kennis. Sinds 2014 is Toon verbonden aan de Hogeschool Leiden als docent Online Marketing, Innovatie en Ondernemerschap. Daarnaast is hij gastspreker bij diverse andere Hogescholen en Universiteiten over thema’s als online marketing, online leadgeneratie, b2b-marketing & social selling.

Tevens is hij diepgaand gespecialiseerd in LinkedIn-marketing & leadgeneratie via LinkedIn. Vanuit zijn eenmansbureau BLinked.Studio helpt Too️n ondernemers, marketeers en salesprofessionals aan meer én betere klanten via LinkedIn.

Hij is de bedenker van het BLinked-Inbound-Marketing-Proces (BIMP©). Sociaal zijn, Hoffelijkheid en Waardengedrevenheid zijn sleutelbegrippen in deze methode. Daarnaast kenmerkt de methode zich door een uiterst gestructureerde manier van prospecting, b2b-leadgeneratie, lead nurturing en excellent relatiebeheer (Social CRM).


Gerelateerde Sessies

Bekijk het volledige schema