Sponsoren

Sponsor worden?

Leadgeneration in 1 Day is bij uitstek geschikt om leads te genereren, klanten en relaties uit te nodigen of meer bekendheid te krijgen. Er zijn veel mogelijkheden waar je als partner van dit evenement uit kunt kiezen. We hebben voor sponsoren het volgende pakket samengesteld:

Wat we aanbieden is het volgende:

  • Exclusieve zichtbaarheid gedurende het event
  • Standruimte
  • Mogelijkheid tot aanleveren van content/case/spreker (in overleg)
  • Logo vermelding in eventcommunicatie ( website, mailings, etc.)
  • Banner in nieuwsbrief rondom het event (1 week voor en 1 week na het event)
  • Vermelding in berichten op social zoals Twitter, LinkedIn etc.
  • Vermelding in nieuwsbrieven rondom event (advertorial)
  • 5 x gratis toegangskaarten (t.w.v. € 295,-) voor relaties
  • Ontvangst uitgebreid bezoekersbestand incl. e-mailadressen
  • Materiaal in digitale toolkit na het event, indien van toepassing

 Investering is € 3.500,- (excl. btw)

Download hier de sponsormogelijkheden voor alle events van CustomerTalk.

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Joost Verbeek via 06 22 840 939 of joost.verbeek@customertalk.nl.

 

Sponsoren


 

Hoe haalt u meer ​omzet uit kennisdeling? Hoe creëert u uw ​content en content strategie en waar verspreid je dat met de juiste ROI? Businessleads.nu weet hoe het werkt!

Wij creëren content en bouwen samen met u uw eigen sales funnel en helpen u​ tot aan het genereren van leads, traffic of salesafspraken, want wist u dat content marketing per euro drie keer zoveel leads​/omzet​ oplevert als traditionele marketing? Alles bij Businessleads.nu staat in het teken van relevante conversie opdat uw organisatie groeit! Met onze​ verschillende databases is er beschikking over meer dan 600.000 complete profielen, van ondernemers tot accountants tot IT beslissers. www.businessleads.nu

 

Mediapartners


 

bijgespijkerdBijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

 

b2b_logo_web-1b2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen. Het doel van b2bmarketeers.nl is om hét magazine te worden voor de b2b marketeer die graag leest en schrijft over het vak. Op dit Content Marketing Platform vind je handige tools, cases, visies en marketing theorieën die verband houden met business-to-business marketing. We behandelen de meest uiteenlopende domeinen waar de marketeers vandaag de dag mee te maken krijgt zoals: CRM, e-mail marketing, Content Marketing, zoekmachine marketing en e-commerce.  Je kunt b2bmarketeers.nl helpen om een kompas te worden voor de b2b professional door jouw ervaringen, tips of visie te delen. www.b2bmarketeers.nl

 

pubmedia-logo

Pubmedia is een jonge uitgeverij gevestigd in Bunnik en geeft Boekblad, Mediafacts, het nieuwe accountancy platform Acccountancy Vanmorgen! en het Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie uit. De uitgeverij heeft nauwe banden met het softwarebedrijf Pubsolutions. Mede daardoor is er veel ICT-kennis aanwezig, een absolute must voor een toekomstbestendige uitgeverij. Pubmedia zal zich dan ook verder ontwikkelen in de richting van online uitgeven en het bouwen en aanbieden van (workflow) tools voor deze activiteiten. Ook zal er sterk geïnvesteerd worden in opleidingen en events voor bovenstaande branches. www.pubmedia.nl

 

Marketingfacts Logo HDSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

logosm (1)Nieuws.Social is een informatief en actief portal dat draait om ‘nieuws’ en ‘social’. Het biedt een podium aan een mix van bloggers, sprekers en consultants met allen een eigen visie, ervaring en creatieve manier van het brengen van hun content. Meerdere organisaties participeren in dit concept. Het portal is zomer 2010 opgericht onder de naam SocialMedia.nl en tevens bereikbaar onder SocialmediaSocialmedia.nl.

 

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. www.pimonline.nl

 

DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik make
n van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. https://ddma.nl/ 

 

Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers,pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow.

 

Kennispartners


Beeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

 

idmk2

IDMK is een begrip voor marketing- en communicatieprofessionals met een uitgebreid workshop- en trainingenaanbod sinds 1990. IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de workshops en trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicatieplannen en –campagnes. www.idmk.nl