Betoveren met disruptive selling en leadgeneratie

cpi

Disruptive Selling gaat over customer enchantment. Het leveren van memorable experiences bij elk klantencontact. De lat wordt tegenwoordig hoog gelegd door televisieprogramma’s die van de eenvoudigste zaken – eten, relaties, renoveren van een huis, het plannen van een reis – een format maken waarin altijd van alles in gebeurt. Het is deze evenementialisering van het daily life dat van klanten experience junkies maakt.

Dat is een probleem voor bedrijven die vinden dat klanten maar moeten kopen en betalen en verder vooral niet lastig moeten doen. Maar het is ook een kans voor bedrijven die een beetje creatief zijn ingesteld.

Tijdens deze sessie krijg je nieuwe inzichten om sales, marketing en customer care efficiënter en klantgerichter te organiseren. Ook wordt ingegaan op de impact van nieuwe technologiën zoals CRM, ChatBots en artificiële intelligentie op het verkoopproces en hoe bedrijven hiermee kunnen omgaan om efficiënter te werken en klantentevredenheid te verhogen.

Locatie: Grote zaal Datum: 19 februari 2019 Tijd: 09:45 - 10:30 Patrick maes Patrick Maes