Continu verbeteren met B2B content marketing

nuon

Hoe blijf je ‘top of mind’ in een branche waar steeds meer bedrijven steeds minder loyaal zijn aan hun leveranciers? Hoe zorg je ervoor dat je relevant bent en blijft? Een uitdaging waar veel leveranciers mee worstelen.

Ook Nuon Zakelijke Markt trotseert deze uitdagingen. De Nederlandse energiemarkt verandert snel: bedrijven hebben steeds meer duurzaamheidsambities én willen hun energiekosten verminderen. Om op deze trend in te spelen is Nuon Zakelijke Markt constant op zoek naar slimmere manieren om relaties op te bouwen en te onderhouden met klanten en prospects.

Tijdens deze sessie geven Michel Bieze en Christiaan Krieg een kijkje achter de schermen bij de award winning content marketing aanpak van Nuon Zakelijke Markt. Hoe gebruiken zij inspirerende content in de verschillende fasen van de sales funnel om leads te genereren? Wat levert dit op en hoe meten zij de marketingprestaties in elke funnel fase. En hoe verbeteren zij de performance op basis van deze inzichten?

Wil jij van Michel en Christiaan leren hoe Nuon Zakelijke Markt dit doet? Dan is dit de perfecte kans om te ontdekken wat er nodig is om stappen te zetten om tot de beste B2B content marketing campagne te komen.

Locatie: Grote zaal Datum: 19 februari 2019 Tijd: 10:45 - 11:30 Michel Bieze Michel Bieze