Hogere lead conversie door alignment sales

international sos

International SOS bestaat meer dan 30 jaar en is wereldwijd zeer succesvol dankzij de directe verkoop van haar diensten aan grote internationale bedrijven. Door marktgedreven veranderingen (prominentere positie van inkoop, verkoop aan het MKB, de invloed van sociale media op het inkoopproces en grotere buying teams) is de marketing functie steeds belangrijker geworden.

Binnen International SOS is goed gekeken hoe de sales en marketing teams in de verschillende landen goed kunnen laten samen werken, onder meer door de KPI’s van de teams op elkaar af te stemmen. De aloude vraag “Wat is een lead”? staat daarbij centraal. Daarnaast blijkt de toepassing van Buyer Persona’s en Account Based Marketing theoretisch aantrekkelijk, maar praktisch vaak uitdagend. Deze presentatie laat, op basis van praktische ervaringen en tips, zien hoe je lead generation niet alleen tot alignment tussen sales en marketing kán leiden, maar zelfs móet leiden.

 

 

Keynotes
Locatie: Grote zaal Datum: 19 februari 2019 Tijd: 15:15 - 16:00 carl storm Carel Storm van ’s Gravesande